Перейти до вмісту
Головна Сторінка » Режисер та сценарист мюзиклу МУР “Ти [Романтика]” Олександр Хоменко зустрівся з вінницькими школярами та студентами (Фото)

Режисер та сценарист мюзиклу МУР “Ти [Романтика]” Олександр Хоменко зустрівся з вінницькими школярами та студентами (Фото)


27 червня Олександр Хоменко, після ефіру на радіо “Місто над Бугом”, провів дві зустрічі в центрі “Квадрат”, спочатку зі школярами, а потім зі студентами. Молодь мала можливість в невимушеній атмосфері поспілкуватися з режисером та сценаристом мюзиклу МУР “Ти [Романтика]”.

Нагадаємо, 29 лютого цього року вийшов однойменний альбом про митців Розстріляного відродження. Пізніше він перетворився на хіп-хоперу – повноцінний мюзикл, з яким проєкт МУР вирушив в тур і вже вдруге завітав до Вінниці.

Спілкування співзасновника проєкту МУР зі студентами

Зустріч Олександра Хоменка зі студентами вийшла майже “off the record”. Окрім розповідей про сам проєкт МУР, альбом та мюзикл, Олександр багато говорив про особисте. А розповідь, про деякі історії з життя, нагадували маленькі театральні замальовки. Спілкування зі студентами було без якоїсь зверхності, на рівних, і “трошки” з матюками. 

До речі, про матюки і їх вживання теж розповів окрему історію. Як у школі Олександр цікавився багатьма історичними моментами та розповідав про це однокласникам. Але його ніхто особливо не слухав. Одного разу, бувши злим, через матюки, пояснював знайомому щось про наполеонівські війни. Й зрозумів, що його слухає весь клас. Додає, що коли він щось розповідав про культуру чи історію, але з матюками, люди більше звертали увагу та слухали. “Коли тобі, мат через слово, але розповідають про ренесанс чи футуризм, в тебе когнітивний дисонанс – це щось нове та цікаво”, — каже Олександр. Але наприкінці цієї історії все ж таки, напівжартом говорить, що не вважає що лайка — це щось добре. І просить присутніх менше лаятися.

Взагалі, розмова зі студентами почалася з розповіді співзасновника МУР про власне студентське життя. (Хоменко закінчив навчання на режисера в цьому році). А саме, про те, чому і як забрав документи з першого ВНЗ за пів року до отримання диплома. Та про подальший вступ до Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого. А далі спілкування відбувалось у форматі відповідей на запитання присутніх. 

Питання студентів, які прийшли на зустріч, були дуже різними та цікавими. Окрім особистого, питали, наприклад, про культ в мистецтві. Як зробити так, щоб українська мова та література була цікава учням саме в моменті навчання? Про що Хоменко думає, коли грає сцену самогубства Хвильового? Було багато запитань і про літературу та письменників.  Режисер розповів і про свої татуювання. Останнє з них –  Будинок Слово з його координатами всередині.

Розмова затягнулася і спікера довго “не відпускали”. “Квадрат” закрився, а спілкування ще тривало. Після завершення самої зустрічі у форматі питання-відповідь, Олександр ще деякий час роздавав автографи та фотографувався зі всіма охочими.

Мюзикл «Ти [Романтика]» у Вінниці

“Ти [Романтика]” — музичний альбом про митців Розстріляного відродження, спочатку вийшов на youtube.  До нього увійшли 17 пов’язаних між собою композицій, які “переходять одна в одну і дають можливість слухачу “на власні вуха” стати свідком історичних подій”, — розповідають МУР. У записі альбому взяли участь Сергій Жадан, гурт “Хейтспіч”, Женя Янович, гурт NAZVA, Олена Кравець, Женя Дубовик та Сергій Мартинюк.

Він дуже швидко завірусився. Відгуки — від захоплення до критики. Але що б не казали про мюзикл у мережі, квитки на виставу “Ти [Романтика]” в Жовтневому палаці розкупили за 15 годин після відкриття продажів.  У Львівській опері – за добу.

28 червня у Вінниці відбудеться вже другий показ мюзиклу “Ти [Романтика]” від МУР. Подія, на яку давно продано всі квитки. Але у вересні на вінничан чекає ще один виступ.  Квитки на показ, який відбудеться 22 вересня о 18.00 у Вінницькому театрі ім. Садовського доступні за цим посиланням.

А більше про МУР, та як пройшла прем’єра у Вінниці, дивіться у нашому фотовідео репортажі.